4 Temmuz 2016 Pazartesi

GÖMEÇTEVİM EVİM DERGİSİNDE

İstanbul'daki yaşantımıza nokta koyup Gömeç'de yaşamaya karar verdikten bir müddet sonra 2014 yılında ilk kez blog yazmaya başladım.  Amacım hem büyük şehirlerden kaçmak isteyen  insanlara fikir vermek, hemde çok sevdiğim hobilerimi naçizane beni takip etmek isteyenlerle paylaşmaktı. Ardından instagram ve facebook hesaplarımı açtım. Bunlarla uğraşırken bir gün evimi en çok sevdiğim derginin sayfalarında göreceğim aklımın ucundan bile geçmezdi.

Günseli Büyüksağış hanım beni arayıp sizin içinde uygunsa evinizde çekim yapmak isteriz dediğinde şaşkınlık içerisinde hemen kabul ettim. Bana verdikleri gün ve saatte İbrahim Özbunar ile evime geldiklerinde karşımda güler yüzlü alçak gönüllü ve dünya tatlısı iki insan buldum. Sohbet muhabbet çekim derken günün nasıl geçtiğini anlayamadım bile...


Bu güzel günün ardından bana kalan hayatımda hoş bir anı olacak fotoğraflar ve ilk çıktığı günden bu yana hiç bir sayısını kaçırmadığım Evim dergisinin benim için çok özel Temmuz 2016 sayısı...
Herkese şeker tadında mutlu bayramlar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder