4 Aralık 2015 Cuma

YENİ YIL YAKLAŞIRKEN

Ben her bitişin yeni  başlangıçlar getireceği düşüncesindeyim, bu düşünce ile yeni yıla iyi bir başlangıç yapabilmek için onu neşeyle ve enerjik karşılamak isterim. Bu nedenle yeni yıl hazırlıklarım öncelikle yaşam alanımda başlar. Yazlık evde yaşadığım için yılın on bir ayı genelde beyaz, gri ve mavi tonlarının haricinde hiçbir rengi kullanmadığım evimde bende çoğu kişi gibi bu yıl evimi yeni yıla enerjisini veren kırmızı ve yeşilleri kullanarak süslemeye karar verdim.  Fakat kasım ayında havalar güzel olup birazda seyahatler fazla olunca evi yılbaşı havasına sokma hazırlıkları ne yazık ki Aralık ayına kaldı.
Kasımın son seyahati olan İstanbul dönüşü ilk işim çalışma masama yerleşip her zaman olduğu gibi evdeki bahçedeki yada deniz kenarından topladığım malzemeleri kullanarak  el emeğimle yapacağım yeni yıl aksesuarlarımı hazırlamaya başlamak oldu. Genelde evde yastık örtü peçete aksesuar ne varsa kendim yapmaya çalışırım. Buda benim  hobim çünkü bir hobi edinmek insanı negatif düşüncelerden, takıntılardan, kederden, üzüntüden, depresyondan koruyor. Bir işle uğraşmak insanın içindeki renkleri düşünceleri ortaya çıkarmak üretmek ve ben yaptım diyebilmek mutluluk hormonu salgılatarak gülümsetiyor diyebilirim.
İlk olarak yaptığım şey budanan çam dallarını toplayıp bir kaç çiçek kozalak ve deniz kabukları ile iki ayrı kapı süsü hazırlamak oldu. Ardından yastıklar ve ağaç süsleri geldi. Daha yılbaşına çok vaaar neler yapılır neler onlarda bir daha ki postta...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder