12 Ocak 2016 Salı

NELER NELER YAPMIŞIM

Güneşin iyice bulutların ardına çekildiği, soğuk ve bol yağmurlu günler gelip çattı. Kış günleri yaza göre çok çok kısa olmalarına rağmen zaman iyi kullanıldığında çok verimli işler yapılabildiği için seviyorum. Çektiğim fotoğraflara bakınca evim için bayağı bir şeyler yaptığımı fark ettim. İşte bunlardan biri değişik yazılarla keyifli sunumlar yapabileceğim bir  tepsi yada güzel notlar yazabileceğim bir kara tahta,
Onu bir müddet mutfakta spatula olarak kullanmıştım boyayıp altına ayak yapıştırınca ismi duyulmuş mağazalardaki kadar şık olmasa da farklı bir mumluk oluverdi, üzerindeki tealight mumlarada renkli bantlar yapıştırdım.Boyadığım çerçevelere de internetten indirdiğim sevdiğim resimleri koydum dekupaj yapmadım çünkü sıkıldıkça değiştiririm. 
Gömeç pazarındaki limon satıcısından  aldığım bir limon sandığını boyayıp hem dergilik hemde sehpa yaptım. Yatay ve dikey olarak da kullanacağımı düşünerek altına tekerlekler monte etmedim.
 Buda kurumuş bir ağaçtan kesilen bir  parçaydı onuda boyayınca her yere taşınabilecek bir sehpa oldu.

 Buda atılmış eski bir panjur parçasıydı boyanınca oda evin her köşesini gezmekten yorulan sevimli bir dekor objesi oluverdi.
Led ampuller çıkınca bu eski tip ampullerin pabucu dama atıldı desem de inanmayın çünkü onlardan böyle çeşitli yerlere asılabilecek sevimli vazolar yaptım. 
İnstagram ve facebook takipçilerim yaptıklarımdan anında haberdar olabiliyorlar, dilerseniz instagramdan da gomectevim adıyla facebookda Gömeçtevim adıyla beni takip edebilirsiniz.
Kışın bitmesine daha çok var gelsin yeni projeler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder