17 Nisan 2015 Cuma

KIŞ BAHÇESİNE YAZ DOPİNGİ

Uzun ve soğuk bir kışın ardından nihayet bahar geldi. Havaların ısınmasıyla birlikte bahar temizliğinin ardından yaşam alanlarımızı yaza hazırlamanın tam zamanı. Bende minik değişiklikler minik dokunuşlarla etrafı camlarla çevrili kış bahçesini yaza hazırlayarak yaz moduna girdim bile...

Bir evi yada içindeki bölümlerden herhangi birini yaza hazırlamak demek her zaman mobilyaları değiştirmek yada yeni aksesuarlar almak anlamına gelmemelidir. Elimizden geldiğince bir şeyleri kendimiz yaparak da zevkle yaşam alanlarımızı yenileyebilir, hayatımıza günlük rutin içinde yeni bir renk katabiliriz. 
Daha evvel İstanbul'daki evden kahverengi olarak gelen vitrini ve koltukların kolçak kısımlarını beyaza boyamış bunu da Bahar yenilik zamanıdır isimli yazımda anlatmıştım. Bu aşamalardan sonra koltukların kumaş kısımlarında da bir değişiklik yapmak istedim ve  evde uzun zamandır bir kenarda işe yaramayı bekleyen beyaz kumaşlarla kapladım. Kapı süsü ve üzerilerine aksesuarları astığım askılığıda uygun ebatlardaki denizden gelen ağaç parçalarıyla yaptım.

Duvardaki panoların yapımını daha evvel Driftwood pano çalışmalarım adlı yazımda anlatmıştım. Minik yelkenliyi yapmak ve kumaş parçalarıyla süslemekte gerçekten çok keyifli oldu.

Sehpa olarak kullandığım  kütük ise kışın kuruduğu için kesilen bir ağacın parçası onunda dış kabuklarını soyarak boyadım şirin ve modaya uygun bir sehpa haline getirdim.
Deniz kenarından topladığım birkaç taşı da boyayınca sihirli değneğe gerek almadan yazı evin içerisine taşıdım. 

Birazcık emek ile hayatınız değişebilir denemek isteyenlere kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder