27 Mart 2015 Cuma

KAYA BAHÇESİNDE KAHVE KEYFİ

Mart ayının son günlerini yaşıyoruz, mevsim geçen yılla karşılaştırılırsa hayli soğuk geçiyor biraz acelecimiyim bilmiyorum ama birden bire baharın güzelliklerinin tamamını bahçemde görmek istiyorum en çokta kış uykusuna yatan çimenlerimin yeşermesini bekliyorum fakat sanırım henüz erken...

Bahçede soğuk geçen bir kışın ardından sağ kalanlar meyve ağaçlarım, lavantalarım, güllerim, birkaç kaktüs ee bunada şükür ne yapalım kış oldukça sert geçti  buralarda kar yağmadı ama birkaç gece don yaşandı hal böyle olunca da bitkilerin çoğu dondu...
Kuruduğu için kesilen ağaçlardan bir grup yapıp geçen seneden kalma kaya bahçesi köşesini bir kahve içimi alanı haline getirdim.
Çokta keyifli oldu hatta güneşli bir öğlen vakti burada bir çorba bile içtik.

Bu köşe Tekirim Bekir'inde en sevdiği yer olacak gibi görünüyor bir kütükten diğerine atlıyor sanırım oda burayı benim gibi eğlenceli buldu.
Bahçe faaliyetleri sırasında bir ara denizden getirdiğim taşlarla her zaman ilgimi çeken taş denge sanatı ile bir kaç basit deneme yapmaya çalıştım fakat yine Tekirim Bekir izin vermedi nedense bu işten hoşlanmıyor ben yapmaya çalıştıkça o patisiyle vurup yıkıyor baktım olacak gibi değil bende vazgeçtim ama bir tanecik fotoğraf çekme şansını da yakaladım.
Şimdilik bahçe faaliyetleri bundan ibaret eee daha bahar yeni başlıyor kim bilir bizi ne renkler, ne eğlenceli çalışmalar bekliyor yaşayarak göreceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder